lördag 4 september 2010

Tvåa i sponsorcupen 2010



I och med dagens deltävling i Föllinge är Sponsorcupen 2010 avklarad.

Efter två inledande heatsegrar och en tredjeplats i sita kvalet blev det en B-finalplats för mig. Där fick jag lite ambitiös hjälp i första svängen och blev vänd på så jag fick backa. Körde sedan det jag orkade och då några av konkurrenterna fick bilproblem kunde jag till slut nå en tredjeplats i denna final.
Mina poäng säkrade därmed andraplatsen i cupen.

Bosse vann allla sina kvalheat och genom sin A-finalplats säkrade han segern i Sponsorcupen. Han är en värdig vinnare med tre stycken delsegrar och A-finalplatser i samtliga tävlingar. Så jag vill härmed passa på att gratulera!

Anton Brorsson lånade Bosses andra Celica och vann juniorklassen både i dagens tävling och i cupen totalt. Starkt kört och vi hoppas nu att du fastnat för det japanska kvalitetsmärket...

Inga kommentarer: