söndag 1 maj 2011

Hemma

Fixade först lite med biltrailern. Det är billiga skitlampor som främre postitionsljus. Jag måste göra något åt det någon dag framöver.

Mätte sedan upp storleken på den perforerade plåten till grillen. Hälsade på Jonte och snackade lite gojja. Karin tyckte till och med att det var lite styggprat ;-)

Kapade upp hjulöppningen på framskärmarna på den svarta. Det blev okej som det ser ut inne i garaget i alla fall. Jonte kom förbi med grillplåten. Hemleverans är härlig service. Mer snack så klart.

Hämtade sedan den rödvita i västjämtland där den har varit på vinterförvaring. Allt flöt på bra förutom att batteriet som jag hade med mig var nästan dött. Kabelstart så tuffade min japanska älskarinna igång igen. Kanske dags för batteribyte? Mätte i alla fall upp det så får jag svänga förbi på skroten i morgon för att se om jag kan hitta ett friskare.

Inga kommentarer: